Emotional

Ibland vet jag inte om jag ångrar det jag skrivit eller sagt.
Men jag tror inte det.
Alla som känner mig vet att jag är en överdramatisk person,
och det får man helt enkelt ta hänsyn till när man läser min blogg eller känner mig.

Jag har antagligen inte mer känslor än någon annan, men jag kan inte hålla dem inne.
Det kan vara bra att inte visa för mycket känslor,
men samtidigt så har jag alltid varit och kommer alltid vara känslosam.
Jag vill bara vara ärlig mot mig själv och andra
Mina starka känslor brukar gå över förr eller senare..

Men jag kan säga att jag är lycklig nu.
Det tar bara lång tid att vänja sig av med att ha någon, ensamhet.
Men jag vill inte vara beroende. Jag vill klara mig själv.
//Cheyenne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0